Gårdagen 2:a April

Dagen igår blev mer än perfekt.. morgonen som jag blogga om igår, och sen träffa underbara Emelie på stan för en fika. Om det inte kunde bli bättre så dök ett annat födelsedagsbarn upp, nämligen Alex. Samma dag, samma ålder, kan inte bli bättre än så!
Träffade på lite annat folk (Camilla, Anna, Aref) innan dte var dags att bege sig hemmåt till Strand för födeledagsmiddag med familj och kusiner. God mat o tårta o ännu mera presenter (tycker jag om). Fick presentkortet på make up-lektionen från Make Up Store jag önskat mig, pengar.. och så givetvis min älskade parfym I do också från Make Up Store från mina kära bröder, den fick jag dock i lördags. Himmelskt gott luktar den alltså!
Extra mycket tårta igår då, men eftersom jag firade min 20-årsdag i Denver förra året (usch va tidne går fort) så tycker jag nästa att jag va värd det!

Ut i underbara vädret, det är ju VÅR!

♥ L

image179
Tvungen att lägga in det här grymt vackra kortet jag fick i present av Alex o Björn.

Kommentarer
Postat av: Fia

jaa, låter som du hade en toppenfödelsedag! Bra det gumman :) Jag fyller år i maj, den 27:e närmare bestämt :)

2008-04-04 @ 18:01:35
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0