Bowling o Dancing Queens

Spenderade några timmar på stan i fredags med både den ena o den andra. Köpte bland annat present till min kära bror som då fyller år idag! Sen blev det hem för middag o mys med mor o far hela kvällen.
Lördagen blev lugn innan vi bestämde oss för att ta en kväll på Nöjes med start på bowlingbanan. Får alltid för mig att bowling är bland det tråkigaste jag vet, men, när man väl står där är det faktiskt hur kul som helst. Hur resultatet blev är dock en annan historia. Efter det blev det några timmars shakande. Var riktigt kul och det blev en hel kyckad kväll!
Idag tog jag o C en promenix ner till stan, vädret va helt fantastiskt o vi njöt även av vårens första glass!


 

image200



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0