vihataralla.nu

Min och Therese nybildade klubb! Startades för ungefär 10 minuter sen. För tillfället är vi anti mot allt o alla, kanske ändras när man slår upp ögonen imorrn, men man lever ju för stunden. Jaja är någon intresserad av att joina så är det bara att gå på vihataralla.nu.

Idag tog jag mig i kragen och åkte ut o tryckte upp en massa CV i fejjan på folk i affärerna ute på Bergvik, Andreas följde med som moraliskt stöd och stod o tryckte i dörröppningarna..underbar som han är! Ärligt talat så gick det bättre än väntat, bara att vänta på telefonsamtal nu alltså!
Ikväll blev det promme o film.. va även in på en snabbvisit till Niklas o sa hej!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in till kärleken i mitt liv... sängen!!!!

image13
                                                                 
   jag o therese, Denvers partybrudar!!

Kommentarer
Postat av: Cämil

jasså du Lani, du vet väl att du måste informera Cämil om ALLT ;D

2007-11-01 @ 19:39:41
URL: http://camillaoberg.blogg.se
Postat av: Therese

Linnea jag tror visst att du har glömt att jag heter therese med ett E på slutet och inte ett A ;) You know I hate it ;D

2007-11-02 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0