Choklad

Hur skulle man överleva utan choklad? Tydligen så gjorde jag det.. 1 år i USA utan den svenska älskade chokladen! Men man undrar ju hur de gick till...? Nyss hemkommen från affär´n nu. Och va uppenbarades där om inte en ny marabou sort, med non stop.. den kommer man väl sätta i sig ikväll, är faktiskt höst och i denna mörka deppiga period är man väl värd väl det. Enligt mig i alla fall!

Nu kommer snart min älskade mormor och hälsar på.. ska passa på att mysa och kramas lite extra med henne ikväll!
Kom hit så kanske du får en kram du med..

Kommentarer
Postat av: Cämil

Mums för choklad :D Jag har redan tryckt i mig Nalle Puh chokladen! Hörs och ses imorn babe!
Godnatt Lani!...
Lani?...
Heh, skit it då!!
:D

2007-10-29 @ 22:47:23
URL: http://camillaoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0