Nyfiken

Nu har min kära mor och far packat resväskorna o begett sig ner till Madrid ett par dagar och lämnat mig och mina o så ansvarsfulla bröder hemma. Läste att det skulle komma snöbyar nere i Madrid, så jag är inte ett dugg avis på att de ska på EM-kvalmatchen mellan Spanien och Sverige och bara mysa omkring. Hmmm.....?
Jaja, Camilla flyttar in under helgen så vi ska väl försöka få det ganska mysigt vi också. Idol ikväll, får man ju inte missa. Så ska vi försöka hinna med lite hårfärgning mellan pauserna, får vi se hur bra det blir. Men mest spännande av allt.. Kära Cämil ska göra hårförlängning idag. Kan knappt vänta! Som jag alltid har sagt: Jag är nog nyfiknast i världen!

image41 
Drömmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0