HELG

Riktigt lyckad helg måste jag säga! Cämil flyttade som sagt in, vilket inte gjorde det sämre någonstans. Och hennes hårförlängning blev så underbart bra så det finns inte.
 
I fredags blev det full rulle hemma. Daniel o Cämil i fotöljerna, också jag tillsammans med tre stora biffar i tresitts soffan framför Idol, kan ju bara tänka er hur mysigt det va. Not. Rätt gubbe åkte ut i alla fall.

Igår blev det lunch på stan och lite fix med Cämil o brorsan innan vi åkte hem för en underbar powernap. Sen väntades timmar av hårlockning, och med ens så tyckte jag inte det där med hårförlänging va en så superbra idé ändå, men fint blev det.... till slut! Och sen det här med att laga mat samtidigt, ingen bra idé, om man vill att maten ska bli lyckad alltså. Min stackars bror och hans kompis som väntat sig en mer eller mindre festmåltid hamnade till slut ute på pizzerian. När vi äntligen blev klara slängde vi oss på bussen till Linnéa på Herrhagen för att joina förfesten o självklart kolla in fotbollen. 3-0 till Spanien, ingen höjdarmatch för mor o far som var på plats nere i Madrid. Pappa hade tydligen även blivit rånad på kuppen. Sen blev det i alla fall Nöjes med dans hela natten och ett kärt återförenande. En mycket lyckad kväll. Fick till och med en sista dans!
image44 


 

image45


 

image46



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0