Dancing Queens

Dags för lördagens blogg, det är måndag o tröttheten har minst sagt hunnit ikapp mig vid det här laget..som vanligt! Tycker lite synd om allt folk som tvingas släpa upp sina trötta kroppar just denna dag, men jag hamnar väl där snart jag med så.
Lördag ja, Cämil hade huset för sig själv så vi passade på o dra dit innan. Kan ju tillägga att det blev liiiite trångt i badrummet när 7 tjejer ska försöka att göra sig iordning samtidigt! Men efter nån timme med plattande, lockande o ton med smink va vi äntligen klara o musiken började spelas för fullt!!
Ett antal drinkar senare tryckte vi in oss i Emelies bil o körde mot Nöjes. Kvällen blev sådär, men några ljusglimtar fanns det väl. Sen vare den eviga prommen till torget som gällde.. fattar inte varför jag gång efter gång utsätter mina stackars fötter för sån extrem smärta! Verkade i alla fall som att Någon där uppe tyckte synd om mig o sände ner två hjältar som skjutsade hem mig!!!!!!!

My dancing queens:
Camilla, Matilda, Agni, Emelie, Cissi, Emma

image28


           
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0