1 månad

Nu är det typ en månad sen jag lämnade ett 25-gradigt Denver o min underbara familj där för att återvända hem till Sverige o kylan. Även om det va det bästa jag någonsin har gjort så va känslan helt obeskrivlig att få kliva av planet på Arlanda för att mötas av familjen o Camilla. Helt sjukt lycklig! Trodde inte att ett helt år skulle gå så fruktansvärt fort. Fått se så o göra så himla mycke, N.Y., Chicago, Mexico, skidåkning i Vail (Rocky Mountains) m.m.
Jag har numera två underbara familjer, en här i Sverige o en på andra sidan Atlanten!


some pics from my year

image33
Roan o Ruby, sötaste änglarna i världen

image35
Cancun, Mexico

image36
4th of July med Jen

image37
Finaste Ruby

image38
Världens sötaste Roan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0