Merry Christmas!

Jul jul strålande jul! Hade världens mysigaste jul med god mat, trevligt sällskap.. och sen kom självklart tomten med massa fina paket. Fick en hel del saker till lägenheten av mamma o pappa och släkten, så som lakan, handdukar och sen en jättefin tavla av Daniel med bilder på New Yorker Hotel, hotellet jag bodde på innan mitt år i Denver började, han hittar på allt min kära bror. Fick en skiva av Andreas, en parfym, ett halsband och en heeeel del småsaker. Med andra ord, en helt underbar jul!

image70
Vår underbart vackra gran

image71
Tomten Eric

image72
Julbordet

image73
Tomten såklart

image74
La Familia

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sugen jag blir på julmaten :D hihi

2007-12-27 @ 18:47:47
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0