Memories..

Ja, för er som inte hänger med i svängarna så höll jag alltså till i USA ett år. Hemkommen sista september i år. Så kom jag att tänka på vad jag gjorde för exakt ett år sen idag, och jo, min underbara Denver-familj och jag hade precis kommit hem från Mexico. En av de underbaraste resor jag gjort. Där träffade jag även en svenska, Lisa ( tro det eller ej, de finns överallt de där svenskarna ). Vi hade mycke kul efter det att solen hade gått ner. Minns sista natten när vi vadade i spöregn, med endast en lånad handduk som skydd. De kära vakterna fick sig nog en ganska rolig syn när det dök upp två dränkta katter i hotellets entré vid fyra-femtiden. Men deras miner glömmer jag aldrig!

Så här bjuder jag på några soliga bilder i vinterkylan!
Enjoy!!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0