Juldan

Okej, ett par dagar sen..men bättre sent än aldrig eller hur?
Dagen var allmänt seg och även om jag hade hela dagen att göra mig iordning på så blev det ändå skitstressigt för mig och Ämil som kom direkt från Torsby där sötisen firat jul. Iväg till... ja vem var de egentligen? Massa kul folk vare i alla fall, som t.ex Karro, som jag inte sett på år och dag, Theresia och tvillingparet jag läste Spanska med. Jag och Ämil kom såklart sist och det blev till att klunka i oss våran dricka snabbt som fan för att hinna med! Sen bar det iväg till Nöjes, och fast att jag sagt hundra gånger att det inte var så värst kul... så var det nog det ändå! Träffade antagligen på varenda själ jag känner! Nej en riktigt mysig kväl blev det, då man mest snackade med gammalt folk än o parta löss. Men jag klagar inte! Toppbetyg på kvällen helt klart!

P.S Jag och Ämil var fan de enda på hela Nöjes som var klädda i rött. Länge leve julen Ämil!

image88

                    

Kommentarer
Postat av: emelie

"vi är fan dom enda på hela nöjes som är klädda i julfärgen röd" heheheh

2007-12-27 @ 18:49:50
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0