Glassigt

Lite dålig uppdatering från min sida, ber om ursäkt för det!

Ännu en helg har passerat, och för o börja i fredags med Idol. Andreas åkte äntligen ut, bättre sent än aldrig i alla fall. Marie är en given vinnare nu när Daniel är borta!
I lördags började jag dagen med att titta på fotboll, mina kära bröder spelade i samma lag. Helt värt o se!
Lite senare kom Ämil och vi ägnade en timme eller två åt hår och make innan vi åkte till Alex på förferre. Där träffade jag  Goran och Björn som jag inte sett på evigheters evigheter! Megakul! Så småningom, efter en hel del tjaffs, gick alla med på att dra till Arena. Snikte mig in bredvid bror Daniel som stod längst fram i kön, inte en chans jag hade ställt mig längst bak då kön sträckte sig fem varv runt torget. Väl inne störtade jag till Björn o Alex i Vippen o följde Mange Schmidts uppträdande därifrån. Sen mötte jag äntligen Therese, och kösystemet den kvällen vill jag inte gå in på! Kvällen avslutades till toner av underbart gitarrspel. Me like!

Lite pics från i Lördags

image58

image59

image60

image61


Kommentarer
Postat av: emelie

Goast oss! Love ya!

2007-12-04 @ 17:40:03
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0