getting a cooold..

Har tagit mig en välförtjänt paus från att hjälpa mamma att plocka fram alla miljoners miljarders tomtar som ska fram.. och alla måste stå på exakt samma ställe varje år! Gud va mysigt det är, jag älskar den svenska julen..jag älskar att vara hemma i år!!
Har dragit på mig en förkylning.. och då anser jag mig själv som dödsjuk! Jag menar, för det första kan man knappt andas, och för det andra så är det ju totalt lönlöst att försöka känna dofterna på parfymer våra kunder vill ha! Men jag antar att jag överlever jag med!

Vilken fins dag vi har haft i Karlstad idag för övrigt, så underbart fint så dte nästa gjorde ont!

..... så lovade att jag skulle lägga in bilder från i lördags, så titta på!

image64
Sötaste kusinen Hanna!!

image66
Jag o Brorsan..

image67
... och sist men abslolut inte minst, Bröderna Classon generation äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0