50-årsfest

Går lite smådåligt med det här bloggandett just nu jag vet.. får väl skylla på att jag har ett så intressant liv så jag har inte tid att sitta vid datorn jämt, vilket kanske inte är så vidare sant men jaja!
För och sammanfatta veckan: Jobb jobb jobb. Typ. Och en liiiiiten annan pyttesak, jag och underbaraste Camilla ska bli sambos!!!! Var och kollade in en superfin nyrnoverad trea på Herrhagen i tisdags. Vad säger vi Cämil, kärlek vid första ögonkastet?! 1:a januari flyttar vi in. Längtar! Kommer antagligen bli kaos redan första dan, men va fan! Ska bli riktigt intressant faktiskt och se vad stjärnkockarna Lani och Camil kan koka ihop. Haha.

Ikväll var det dags för min älskade fars och morbrors 50-årsfest. Riktigt lyckad! Och det bästa av allt, fick äntligen träffa min lilla kusin Hanna för första gången. Mer lik en ängel än så, det finns inte! Lite mysiga släktibilder kommer imorrn, nu blir det sängen, jobbet väntar som vanligt imorrn!

Sleep tight!

♥ L  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0